lördag, december 16, 2006

Resa till Teneriffa!

Imorgon bär det av till teneriffa för en veckas kamping och klättring! Denna gång saknar jag helt pack-list - så man får se hur det går. Med mig reser Rasmus och Linus. Anders får stanna hemma pga skolan .. - synd. Förhoppningsvis följer lite bilder och kanske tom ett filmklipp eller två någon gång efter hemkomsten den 24:e ..

Vad som är riktigt pain är att få med sig alla prylar inom gränsen för vad man får ta på ett flygplan - 15 + 5(handbagage) kg. Men nu har jag förhoppningsvis det mesta.

Wish me luck! (and now SLEEP)

1 Comments:

At 7:52 em, Blogger Er personliga filosof said...

Snälla tipsa mig! Jag tänkte ta en långhelg på Teneriffa och klättra, men vet inte så mycket. Jag kommer resa ensam och tänkte ta med en crashpad och ett tält och skulle hoppas på att hitta någonstans där man kan tälta och bouldra, gärna där man också kan hitta andra klättrare. Alla tips du har vill jag ha :)Det kommer vara i januari, så ju varmare spot detstå bättre :)

Var kan man tälta? Var kan man bouldra?

Massa hälsningar!

Marilyn

 

Skicka en kommentar

<< Home